ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ДНЗ
Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту
реалізується через програми та навчально - методичне забезпечення, що
затверджене Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. На сьогодні
при організації освітнього процесу в ДНЗ педагогамивикористовуються такі .
1. Програма розвитку дитини дошкільного віку
"Українське дошкілля";
Вид планування: блочно - тематичне за сферами
життєдіяльності відповідно всіх ліній розвитку
Пріоритетними напрямами роботи колективу є пізнавальний,
мовленнєвий, фізкультурно – оздоровчий розвиток, для реалізації яких вихователі
у своїй роботі використовують авторські методики : «Розвивальне читання»
Л.Шелестової , «Фізичного розвитку та оздоровлення дітей» М.Єфименка (працюють
усі групи).
Особливим акцентом у роботі навчально – виховного закладу є
формування і зміцнення здоров’я дітей, забезпечення психічного комфорту і
позитивного самопочуття. Обов’язковими є заняття з фізичного виховання, ранкова
гімнастика, пробудження, загартовування, рухливі та народні ігри, міні масажі,
фіто - та аромотерапія, психогімнастика.
Що ми робимо протягом дня
7:00—8:00 — зустрічаємо діток.
8:00—8:30 — снідаємо
9:00—10:30 — проводимо організовану освітню діяльність
10:30—12:00 — триває прогулянка
12:00—13:00 — обідаємо, чергуємо
13:00—15:00 — відпочиваємо
15:00—15:30 — загартовуємося
15:30—16:00 — вечеряємо
16:00—16:30 — індивідуальні заняття, розвивальні ігри,
гурткова робота
Зустріч дітей;
•Дидактичні та малорухливі ігри;
•Індивідуальні бесіди з дітьми;
•Вправи ранкової гімнастики (згідно з темою).
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
•Заняття;
•Фізкультхвилинки;
•Оздоровчі хвилинки;
•Вправи на розслаблення;
•Гімнастика для пальців;
•Дихальні та звукові вправи;
•Індивідуальна та під групова робота.
ПРОГУЛЯНКА
•Спостереження;
•Сюжетно-рольові ігри;
•Рухливі ігри;
•Народні ігри;
•Спортивні ігри;
•Пішохідний перехід;
•Трудова діяльність;
Індивідуальна робота з дітьми
ПІДГОТОВКА ДО СНУ
•Читання казок:
•Музикотерапія;
ПІСЛЯ СНУ
•Корегувальна гімнастика;
•Стежка здоров'я:
•Загартування.
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
- Індивідуальні заняття з дітьми;
- Гурткова робота;
- Ігри на вибір;
- Робота з батьками;
- Ігри на повітрі.
Немає коментарів:
Дописати коментар