четвер, 5 січня 2017 р.



      Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. Як синтетична якість, патріотизм охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовного надбань суспільства.

/Files/images/patrtichne/0_a248f_8bf2ebb9_S.gif

        Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.

Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята.

Основними напрямами патріотичного 

виховання є:

— формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід;                                         — краєзнавство;                                                                                                          — ознайомлення з явищами суспільного життя;                                                 — формування знань про історію держави, державні символи;                           — ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;                                     — формування знань про людство.

Немає коментарів:

Дописати коментар