Презентація нашого проекту " Дослідники природи"
https://drive.google.com/file/d/0Bxtol-5tFg46cFotVTZ3ZWVTWHM/view?usp=sharing
Мета екологічної стежини.
Дошкільний вік – унікальний період розвитку пізнавальних , мовленнєвих . творчих здібностей дітей. Під керівництвом педагогів та батьків розвиваються притаманні дітям потяг до природи, виховується почуття співпереживання, що є необхідною основою формування особистості.Екологічне виховання – процес багатогранний , який потребує використання різноманітних форм і методів ознайомлення дітей з природою, повноцінного екологічного розвивального середовища, одним з найбільш ефективних елементів якого є екологічна стежина.
З’явившись уперше як місце для пішохідних прогулянок дорослих і дітей , вона стала дуже популярною у дошкільних навчальних закладах. Вона допомагає реалізовувати дуже важливу педагогічну ідею – виховання дитини через спілкування з природою.Екологічна стежина є однією з перспективних форм природо – пізнавальної роботи , яка дає можливість дітям розширити свої уявлення і знання про природу, побачити незвичайне у звичайному, спонукає до спілкування з природою, є основою екологічної культури дошкільника.Головна мета роботи на екологічній стежині « Екосвіт» – виховання екологічно грамотної поведінки дитини в природному довкіллі , поширення знань про природу та людину як її невід’ємну частину.Навчально – виховна робота на екологічній стежині спрямована на формування системи наукових знань , поглядів , переконань , які закладають основи відповідального та діяльнісного ставлення до навколишнього природного середовища. Тобто ця робота спрямована на формування екологічної культури дошкільника.Педагоги дошкільного навчального закладу , організовуючи роботу на екологічній стежині , прагнуть розв’язати такі завдання:
* створювати умови для прямих контактів дітей з природою;* формувати систему наукових знань про основні чинники розвитку живої природи ( світло , температура, волога , тощо);
* збагачувати знання дітей про об’єкти живої природи та їх види ( рослини , тварини, птахи , комахи, риби.);
* формувати уявлення про причинно – наслідкові зв’язки у природі;
* розширювати знання дітей про природоохоронну роботу;
* розвивати пізнавальні інтереси та емоційну сферу дітей;
* збагачувати чуттєвий досвід дітей;
* організовувати трудову діяльність у природі;
* активізувати знання дітей у різних видах діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар